در این وبلاگ به نکات مهم در سئو تکنیکال اشاره می کنیم
بهینه سازی سایت محلی
نوشته شده توسط براتی در ساعت 15:20

بهینه سازی سایت محلی یا این که لوکال سئو وب سایت چه است

خدمات سئو محلی بهینه‌سازی مشخصه‌های آنلاین شماست تا شما در جستجوهای محلی یافته گردید . با به کارگیری از منابع و استراتژی‌های مو جود در‌این راهبرد میتوانید تضمین فرمایید که کسب‌وکار شما زمانیکه مشتریان هدفتان سرچ آنلاین انجام می دهند یافته میشود .

 

زمانیکه ما از سئوی سایت محلی حرف میکنیم درمورد هر دسته از جستجوهایی سخن می زنیم که محلی شده‌اند . استراتژی‌های مو جود در‌این راهبرد روی اکثری از حوزه‌های مختلف کاوش تاثیر می گذارد , لذا خوب تر است به جایگاه‌هایی که به‌دنبال آشکار کردن آنان می‌باشید نگاهی بیاندازیم :

 

یک سرچ معمولی در گوگل به‌این صورت میباشد :

 

این مشابه به یک جوک به حیث میرسد ولی حقیقت داراست . گوگل تبلیغ‌های بیشتری را در زمان زمان در نتیجه ها کاوش وارد مینماید و لذا شما بایستی برای پیشرفتتان مراقب این مورد هم باشید .

 

بعداز تبلیغات سرچ به صورت پایین میباشد :

 

 local_seo

 


ارزیابی لیست بهینه سازی سایت 2020
نوشته شده توسط براتی در ساعت 19:39

ارزیابی لیست بهینه سازی سایت 2020

چه فعالیت هایی برای سئوی وب سایت سایتمان می بایست انجام دهیم

تهیه ی تحلیل لیست بهینه سازی سایت از جمله کارهایی است که برای سئوی سایت می بایست انجام بدهید تحلیل چک لیست سئو 2020 یک فرمان لازم برای بهبود مرتبه و رده تان در گوگل می‌باشد . درین بررسی لیست شما یک سری امور را بایستی به صورت روزمره و یک سری عمل هارا به صورت عصر ای انجام دهید . باانجام این فرایند شما می‌توانید در دوران زمان کوتاه بهبود سکو و رده سایتتان را ملاحظه کنید .

 

درابتدا دو ابزار کلیدی برای محاسبه و نظارت سایتتان به شما معرفی می‌کنیم که پیشنهاد میشود حتما ازآن ها به کار گیری فرمایید .

به کارگیری از Google Tag Manager و Google Analytics

 

با به کار گیری از این ۲ ابزار می توانید به راحتی و سوای نوشتن کد های بیشتر تجهیزات فراوان متعددی را در تارنما در دست بگیرید . google tag manager و google Analytics ابزارهایی کاربردی و کار کشته برای رئیس آمار و مجزاسازی آنالیز وب سایت می باشند .

 

به کارگیری از google Analytics برای سئوی سایت مضاعف با اهمیت می‌باشد چراکه با استعمال از آن می‌توانید ازدحام ارگانیک تارنما خویش را از روش موتورهای جست و جوگر ملاحظه کنید و همینطور نرخ پریدن ( بانس ریت ) , مطالب مورد اعتنا و داده ها رفتاری یوزرها را ملاحظه کنید .

از گوگل اینترنت مستر یا این که به عبارتی گوگل سرچ کنسول استعمال فرمایید

 seo checklist

 


ضریب رجوع و برگشت یا این که Bounce Rate چیست؟
نوشته شده توسط براتی در ساعت 22:6

بانس ریت یا Bounce Rate چیست؟

 

بانس ریت سایت یا این که درصد خروج یا این که نرخ پریدن در معنای تعداد کاربرانی است که پس از ورود به تارنما شما فارغ از تماشا هیچ صفحه دیگری از آن بیرون می گردند . ضریب رجوع و برگشت Bounce Rate به میزان حضور آنان در صفحه شما بستگی نداشته و معیاری برای سنجش جذابیت سایت شما از لحاظ بازدیدکنندگان است .

گزینش موفقیت یک سایت برای جذب بازدیدکننده غالبا براساس تعداد بازدیدکننده یکتا طی روز معقول میشود . در مراحل ابتدایی آغاز به فعالیت و در یک سری ماه ابتدا نسبت دادن به این آمار میتواند تا حدی میزان رخنه شما در وب و کارایی بخش بازاریابی را مورد بررسی قرار دهد , ولی در ادامه عمل نگهداری کاربرانی که به تارنما شما وارد می گردند و تبدیل آنان به مشتری آخرین اهمیت ویژه ای خواهد داشت .

 

bounce_rate

 


الگوریتم های گوگل در سئوی سایت
نوشته شده توسط براتی در ساعت 22:50

الگوریتم های گوگل در سئوی سایت طراحی وب

الگوریتم های گوگل همواره در حالا تغییر و تحول و نو کردن است و با تغییرات خود اصول سئو سایت و باصرفه سازی تارنما را مورد تحول خود قرار می دهد . گوگل همواره عملکرد خود را می‌کند تا بهترین نتیجه ها از طراحی وب ها را به نمایش بگذارد . الگوریتم پاندا , پنگوئن , مرغ مگس خوار , کبوتر سفید و غیره کلیه در جهت نمایش بهترین رنکینگ از ساخت سایت ها میباشد .

 

به روزسانی الگوریتم های گوگل در سئوی سایت

 https://lnkd.in/ep8pRZh

الگوریتم های گوگل همواره در اکنون به روز رسانی هست اما نکته ای که قابل توجه است این است که این الگوریتم گوگل در سئو سایت تکمیل کننده یکدیگر می‌باشند و در نقطه مقابل یکدگیر قرار نمی گیرد . اکنون سوالی که مطرح می شود این است که این الگوریتم ها در لهجه فارسی با چه مدتی پیاده سازی و اجرا می شود . سئوی سایت و سئوی سایت معنایی که با درنظر به دست آوردن محتوا و مفهوم مطالب می‌باشد اکنون در لهجه انگلیسی در الگوریتم های گوگل پیاده سازی می شود که در آن فقط به درج کلمه ها با اهمیت اکتفا نمی‌کنند . ولی این الگوریتم در گویش فارسی هنوز مقام خود را نیافته است .

الگوریتم های گوگل نیز حاوی مجموعه ای از قواعد و دستورالعمل های تاثیرگذار و مرتبط میباشند . گوگل تاکنون یک سری الگوریتم را معرفی کرده و در زمانهای متفاوتی اقدام به به روز این الگوریتم ها می‌کند . در آینده نیز دوچندان محتمل است که شاهد معرفی الگوریتم هایی با نام های جدید باشیم .

 

Google_Algorithm

 


نکاتی در زمینه تولید محتوای با کیفیت
نوشته شده توسط براتی در ساعت 23:25

نکاتی در زمینه ی محتوا در سئو وب سایت

به طور دارای اهمیت , آیا می‌توانید محتوای کیفیت خوب بالا را سوای با صرفه سازی درون تارنما یا این که سوای چه بسا یک بک پیوند تصور کنید؟ به همین ترتیب , آیا می‌توانید یک تارنما تماما باصرفه و پر‌از محتوا را فکر کنید که هیچ شخصی تا به هم اکنون آن را نخوانده است؟

 

بعضا از اشخاص هنوز نیز می پندارند که :

 https://ismaeilsahab.ir/seo-content/

سئوی وب سایت برای موتورهای کاوش است .

محتوا مرتبط با آدم است .

 SEO_Content

آنان در خطا هستند! محتوا و سئوی سایت با یکدیگر همپوشانی دارا‌هستند . در واقع شما می بایست محتوای بی¬نظیر را ساخت نمایید و هم‌زمان آن را برای موتورهای کاوش و اشخاص باصرفه سازی فرمایید . این تکنیک گهگاه تحت عنوان “ SEO content ” یا این که ” “ SEO copywriting شناخته می شود .

 


آیتم های سئو وب سایت
نوشته شده توسط براتی در ساعت 22:45

آیتم های سئو وب سایت

سئوی آن - پیج ( به انگلیسی on - page seo ) یا این که سئوی آن پیج , دربرگیرنده لیستی بلندبالا از کارهایی است که می بایست صورت بپذیرد . چندسال پیش سئوی آن - پیج , بیشتر تگ‌های متا , محتوای باصرفه سازی شده و عنوان ها را در برمی گرفت . در حالتی که شما میخواهید سئوی وب سایت را در سال 2019 یاد بگیرید , مطالب مرتبط با سئوی آن - پیج برایتان مشغول کننده خواهد بود . با ما همراه باشید!

از هنگامی هنگامی که محتوا , عنا وین و توضیحات انباشته از لغات دارای اهمیت , برای دستیابی به درجه بالا در جستجوی گوگل کافی بود , زمان متعددی قبلی و الگوریتم‌های موتورهای کاوش مسیری طولانی را پیموده و روز آپ دیت پیچیده خیس شده‌است .

https://ismaeilsahab.ir/seo-checklist/

چک لیست سئو 2020

 


چه فردی را بعنوان سئوکار ماهر تعیین کنیم؟
نوشته شده توسط براتی در ساعت 21:45

خصوصیت های یک بهینه سازی سایت کار خیر و حرفه ای چیست؟

روش تشخیص یک سئوکار حرفه ای و خوب برای خیلی از افراد این روزها سئوال شده ; چه مشتریانی که می خواهند فعالیت خود را به یک سئوکار سزاوار بسپرند و چه اشخاصی که می‌خواهند به یک سئوکار حرفه ای تبدل شوند اما نمی دانند چه ویژگی هایی بایستی پیدا کنند و چه مسیرو الگویی را طی کنند؟

https://ismaeilsahab.ir/seo-specialist/

 

 


تگ های هدینگ در سئو کدامند؟
نوشته شده توسط براتی در ساعت 1:30

تگ های هدینگ ( heading tags ) اثر بخش ترین تکنیک برای سئوی سایت مقاله‌ها

تگ های هدینگ وظیفه‌ی برقراری رابطه دربین قسمت های متعدد نوشته را به عهده دارا‌هستند , این عمل برای معرفی نوشته به گوگل و سئو برای استفاده کننده انجام می شود . در پی توضیح جامع تری در‌این ارتباط به شما خوا هیم بخشید .

https://ismaeilsahab.ir/heading-tags/

تگ های هدینگ ( heading tags ) اثر بخش ترین تکنیک برای سئو وب سایت مقاله‌ها

تگ های هدینگ وظیفه‌ی برقراری رابطه میان قسمت های متعدد نوشته را به عهده دارا هستند , این فعالیت برای معرفی نوشته به گوگل و سئو برای استفاده کننده انجام می شود . در پی توضیح جامع تری در‌این ارتباط به شما خوا هیم اعطا کرد .

 


صفحه قبل 1 صفحه بعد