ارزیابی لیست بهینه سازی سایت 2020
در این وبلاگ به نکات مهم در سئو تکنیکال اشاره می کنیم
ارزیابی لیست بهینه سازی سایت 2020
نوشته شده توسط براتی در ساعت 19:39

ارزیابی لیست بهینه سازی سایت 2020

چه فعالیت هایی برای سئوی وب سایت سایتمان می بایست انجام دهیم

تهیه ی تحلیل لیست بهینه سازی سایت از جمله کارهایی است که برای سئوی سایت می بایست انجام بدهید تحلیل چک لیست سئو 2020 یک فرمان لازم برای بهبود مرتبه و رده تان در گوگل می‌باشد . درین بررسی لیست شما یک سری امور را بایستی به صورت روزمره و یک سری عمل هارا به صورت عصر ای انجام دهید . باانجام این فرایند شما می‌توانید در دوران زمان کوتاه بهبود سکو و رده سایتتان را ملاحظه کنید .

 

درابتدا دو ابزار کلیدی برای محاسبه و نظارت سایتتان به شما معرفی می‌کنیم که پیشنهاد میشود حتما ازآن ها به کار گیری فرمایید .

به کارگیری از Google Tag Manager و Google Analytics

 

با به کار گیری از این ۲ ابزار می توانید به راحتی و سوای نوشتن کد های بیشتر تجهیزات فراوان متعددی را در تارنما در دست بگیرید . google tag manager و google Analytics ابزارهایی کاربردی و کار کشته برای رئیس آمار و مجزاسازی آنالیز وب سایت می باشند .

 

به کارگیری از google Analytics برای سئوی سایت مضاعف با اهمیت می‌باشد چراکه با استعمال از آن می‌توانید ازدحام ارگانیک تارنما خویش را از روش موتورهای جست و جوگر ملاحظه کنید و همینطور نرخ پریدن ( بانس ریت ) , مطالب مورد اعتنا و داده ها رفتاری یوزرها را ملاحظه کنید .

از گوگل اینترنت مستر یا این که به عبارتی گوگل سرچ کنسول استعمال فرمایید

 seo checklist

Search console که تا قبل از این نیز با تیتر اینترنت مستر تولز شناخته می‌شد ابزاری مجانی است که به وسیله گوگل مطرح شده و به یاری آن میتوانید آمار مشاهده وبسایت , جست و جویبار کلیدواژه ها , صفحه ها ایندکس شده در گوگل و … ملاحظه کنید .

از پلاگین Yoast به کارگیری نمائید

 

در‌حالتی که از سیستم مدیر محتوای ( cms ) وردپرس به کار گیری می‌کنید یکی شایسته ترین پلاگین ها در وردپرس برای بهبود سایتتان به کار گیری از پلاگین Yoast است . این پلاگین یاری می نماید خوانایی محتوایی را که نوشتید خوبتر نمایید همینطور بهآنالیز لغت ها حساس و سئو سایت سایتتان بپردازید .

On - page SEO

تصحیح کردن ارزیابی لیست سئوی آن پیج On - page SEO

تحقیق بر روی عبارات مهم

 

درک کردن کلماتی که مخاطبان در گوگل جست و جو می‌کنند و برای هر مورد از آن ها یک طرح ریزی ظریف سئو وب سایت داشته باشید .

 

کلمه ها اساسی برای هر یک از صفحه های خویش گزینش فرمائید برای این که بتوانید عبارات با اهمیت کم رقابت را پیداکنید و چیزی که یوزرها بیشتر جست و جو می نمایند را مشاهده کنید از ابزار گوگل ترندز به کار گیری فرمائید گوگل ترندز به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که بدانید چه کلماتی به وسیله یوزرها از چه شهر یا این که کشوری جست و جو می شود و در چه مدت بیشتر یا این که پایینتر سرچ شده‌است .

از عبارات مهم در نشانی URL صفحه ها به کارگیری فرمائید

 

عملکرد فرمائید هرچه می توانید نشانی URL صفحه ها خویش را کوتاه خیس نمائید و کلماتی که موجب اضافه شدن نشانی می شود بپرهیزید یکی‌از واحد سنجش های جايگاه بندی گوگل برای وب سایت ها استعمال از عبارات حساس در URL صفحه ها است .

 

هشدار : در حالتی که پیش از این از نشانی بلند استعمال نموده اید دیگر آنرا تصحیح نکنید به این دلیل‌که آن کاغذ جايگاه و منزلت خویش را از دست می‌دهد . اما از این به آن‌گاه برای مطالب جدیدتان که در وبسایت منتشر می‌کنید این نکته را رعایت نمائید .

تیتر دیدنی داشته باشید و در تیتر مطالبتان از کلمه ها با اهمیت استعمال فرمایید

 

تیتر وب سایت می‌تواند یک کدام از فاکتور های مضاعف اصلی و تاثیر گزار در سکو بندی گوگل باشد استعمال از لغات حیاتی همینطور سبب ارتقا جايگاه و میزان نرخ کلیک می شود نرخ کلیک یا این که به عبارتی CTR هم فاکتور زیاد مهمی در مرتبه بندی هست . هرچقدر تیتر جالب تری داشته باشید یوزرها بیشتر مشتاق به تماشا وب سایت شما خواهد بود .

در متای توضیحات وب سایت از عبارات حساس و نوشته دیدنی به کار گیری نمائید

 

گوگل اعلام کرده نوشته متای توضیحات تاثیری در مرتبه بندی ندارد بعد از لغات حیاتی و جالب برای جذب یوزرها به کار گیری فرمایید لغات دارای اهمیت که یوزرها جست وجو می نمایند معیارخوبی برای جذب یوزرها می‌باشد .

تنها یک توشه از تگ H1 در هر ورقه از وبسایت خویش به کارگیری فرمائید

 

در هر کاغذ از وب سایت صرفا یکبار از تگ H1 مصرف شود به طور معمول این تگ به وسیله قالب وب سایت بر روی تیتر برگه قرار می‌گیرد . اما درصورتی که قالبتان این فعالیت را انجان نداد خودتان در ویرایشگر از این تگ برای تیتر به کار گیری فرمائید .

 

درمحتوای کاغذ هایتان از هم معنی لغت ها اصلی به کارگیری فرمائید

 

بعضی وقت ها یوزرها از عبارات مترداف و مترادف به کار گیری می نمایند با این که موتو های جست وجو هر روز در اکنون بر روز رسانی می باشند با این وجود توانا به تشخیص همگی لغت ها مهم نیستند پس خوبتر است از مترادف و هم معنی ها هم تحت عنوان عبارات با اهمیت به کارگیری فرمایید .

از تگ ALT در سایتتان استعمال نمائید

 

زمانی که شما در وردپرس عکسی را آپلود میکنید می بایست برای آن هم نوشته جایگزین گزینش نمائید چراکه گوگل کار کشته به شناسایی عکس ها نیست و با متنی که شما متن اید می‌تواند عکس هارا شعور نماید و مبنی بر جستوجو استفاده کننده قادر است عکس هارا شناسایی نماید .

درمحتوایتان به صفحه ها دیگر هم پیوند بدهید و از انکر تکست سئوی وب سایت به کار گیری فرمائید

 

زمانی شما درمحتوای متنی ورقه تان به متنی لینک و پیوند می دهید و استفاده کننده با کلیک بر روی آن به برگه ی دیگر منقل می توان به آن انکر تکست ( نوشته لنگر anchor text ) گفته می شود . همینطور این فعالیت یک کدام از فاکتور هایی است که خویش گوگل اعلام کرده برای آن بها و جايگاه قائل است . شما با این عمل گوگل را باخبر می‌کنید که برگه شما‌را با چه کلیدواژه هایی به یوزرها نمایش دهد .

 

توجه فرمائید از لینک و پیوند دهی غیر بنیادین و غیر دارای ارتباط بپرهیزید چراکه به سئو شما زخم متعددی می‌زند .

سرچ کنسول گوگل!

 

یکی‌از مهمترین ابزار هایی که هر مدیریت تارنما بایستی با آن شناخت داشته باشید , ابزار به طور کامل بدون پول سرچ کنسول گوگل هست . این ابزار مجانی چند ابزار متفاوتی را در سرویس اینترنت مستران قرار میدهد و با گزارش هایی که میدهد , به اینترنت مستران امداد می نماید تارنما خویش را خوب تر باصرفه نمایند و همینطور بعضا از نقاط ضعف وبسایت خویش را بشناسند

 

اینترنت مستران روزمره با یاری این ابزار گوگل خطاهای اصلی سایت خویش را بررسی مینمایند و داده هایی که از سوی گوگل برای آنان رسول شده‌است را چِک می نمایند

گوگل آنالیتیکس

 

یکی دیگر از ابزار هایی که در جداسازی و بررسی تارنما به امداد اینترنت مستران آمده است , ابزار گوگل آنالیتیکس می‌باشد . با امداد گوگل آنالیتیکس میتوانید متوجه گردید که اشخاص از چه طریقی و با جست و جو چه کلماتی وارد تارنما شما گردیده اند

 

با به کارگیری از این خدمت بدون پول که از سال 2005 پا به میدان گذارده است میتوانید با جزییات بیشتر از هر زمان داده های سایت خویش را به صورت مضاعف ریز و ظریف بررسی فرمایید

طرز رفع خطای forbidden 403 در سیستم وردپرس

دوری از تنبیه گوگل

 

بعضی از کار هایی میباشند که قصد فریب گوگل را دارا‌هستند . گوگل به صورت دور از شوخی با این نوع کار ها برخورد می نماید و برای آنها تنبیه هایی مجاز می نمایند که اصطلاحا به آنان مجازات گوگل می‌گویند

 

متخصص سئوی وب سایت و اینترنت مستران می بایست مضاعف بدون شوخی به‌این مجازات اعتنا نمایند و ضمن این‌که به خیر آن‌ها را بشناسند , از کار هایی که سبب ساز این مجازات میگردند به طور کامل خویش داری کنند

 

یکی‌از مجازاتی که گوگل برای تارنما هایی که مقررات گوگل را نقض می نمایند قرار میدهد , “ پنالتی ” وبسایت هست که کابوس هر اینترنت مستری می‌باشد . در صورت وضع و اوضاع این مجازات دیگر وبسایت متبوع در جست و جو های گوگل چشم نخواهد شد

 

نکات حساس بهینه سازی سایت در سال 2020

 

یکی‌از نکاتی که بایستی در نوشتن مقاله‌ها و محتوای سایت رعایت فرمائید به کار گیری صحیح و بجا از کلمه و واژه حساس میباشد . واژه و کلمه دارای اهمیت به عبارتی واژه یا این که کلماتی می‌باشد که استفاده کننده با جست و جو آن وارد وبسایت می شود . به صورت استاندارد بایستی فقط 3 درصد از نوشته و مقاله شما مشتمل بر واژه کلمه و واژه حیاتی باشد

به کارگیری مترادف و هم معنی از عبارات

 

امروزه یک کدام از مهم‌ترین مواقعی که می بایست در با صرفه سازی سایت دقت شود , منفعت بردن از لغات هم معنی هست . این عمل سبب می شود گوگل فهم کند مورد کلیدی محتوا و مقاله ی شما چیست!

 

به کارگیری از هم معنی لغت ها همچون استعمال از واژه حیاتی قائده و رسمی داراست .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: