الگوریتم های گوگل در سئوی سایت
در این وبلاگ به نکات مهم در سئو تکنیکال اشاره می کنیم
الگوریتم های گوگل در سئوی سایت
نوشته شده توسط براتی در ساعت 22:50

الگوریتم های گوگل در سئوی سایت طراحی وب

الگوریتم های گوگل همواره در حالا تغییر و تحول و نو کردن است و با تغییرات خود اصول سئو سایت و باصرفه سازی تارنما را مورد تحول خود قرار می دهد . گوگل همواره عملکرد خود را می‌کند تا بهترین نتیجه ها از طراحی وب ها را به نمایش بگذارد . الگوریتم پاندا , پنگوئن , مرغ مگس خوار , کبوتر سفید و غیره کلیه در جهت نمایش بهترین رنکینگ از ساخت سایت ها میباشد .

 

به روزسانی الگوریتم های گوگل در سئوی سایت

 https://lnkd.in/ep8pRZh

الگوریتم های گوگل همواره در اکنون به روز رسانی هست اما نکته ای که قابل توجه است این است که این الگوریتم گوگل در سئو سایت تکمیل کننده یکدیگر می‌باشند و در نقطه مقابل یکدگیر قرار نمی گیرد . اکنون سوالی که مطرح می شود این است که این الگوریتم ها در لهجه فارسی با چه مدتی پیاده سازی و اجرا می شود . سئوی سایت و سئوی سایت معنایی که با درنظر به دست آوردن محتوا و مفهوم مطالب می‌باشد اکنون در لهجه انگلیسی در الگوریتم های گوگل پیاده سازی می شود که در آن فقط به درج کلمه ها با اهمیت اکتفا نمی‌کنند . ولی این الگوریتم در گویش فارسی هنوز مقام خود را نیافته است .

الگوریتم های گوگل نیز حاوی مجموعه ای از قواعد و دستورالعمل های تاثیرگذار و مرتبط میباشند . گوگل تاکنون یک سری الگوریتم را معرفی کرده و در زمانهای متفاوتی اقدام به به روز این الگوریتم ها می‌کند . در آینده نیز دوچندان محتمل است که شاهد معرفی الگوریتم هایی با نام های جدید باشیم .

 

Google_Algorithm

نام الگوریتم های موتور جستجوی گوگل

 

اگر قصد دارید با نام و طرز کارکرد الگوریتم های موتور جستجوی گوگل آشنا شوید با ما همراه باشید . در زیر نام الگوریتمهای مورد استعمال در سیستم جستجوی گوگل آورده شده است :

 

• الگوریتم پاندا ( Panda )

• الگوریتم پنگوئن ( Penguin )

• الگوریتم مرغ مگسی ( Hummingbird )

• الگوریتم تکاملی RankBrain

• الگوریتم کبوتر ( Pigeon )

• الگوریتم موبایل ( Mobile )

• الگوریتم نتیجه ها محلی ( Possum )

• الگوریتم Fred

 

 

الگوریتم پاندا ( Panda Algorithm )

 

به خواسته تقابل با » محتوای تکراری و کم قیمت , اسپم های محتوایی و همچنین تکرار بالای کلمات اساسی

 

هدف از معرفی این الگوریتم , هدایت و اختصاص نمره به محتواست . در گوگل پاندا محتواهای گران بها و با کیفیت که یونیک هستند نمره فراوان خیر و خوبی می گیرند . در مقابل محتواهای تکراری , کم قیمت و یا بی بها جریمه می شوند .

 

 

الگوریتم پنگوئن ( Penguin Algorithm )

 

به منظور تقابل با » پیوند های اسپم و غیرمرتبط , همچنین با صرفه سازی بیش تر از حد لینک ها برای لغت ها حساس

 

گوگل پنگوئن مالامال جنجال ترین الگوریتم گوگل است! پنگوئن بصورت کاملا مستقیم با پیوند ها سروکار دارااست . اکثری از سایتها بواسطه این الگوریتم پیشرفت و بسیاری از وبسایت به رنج جریمه شده اند . جریمه شدن بوسیله الگوریتم پنگوئن تاثیر بسیار مخربی بر اعتبار سایت دارد . اما راهکارهایی نیز برای رفع جریمه در نظر گرفته شده است .

الگوریتم مرغ مگسی ( Hummingbird Algorithm )

 

به منظور رویا رویی با » محتوای کم کیفیت و اسپم های محتوایی

 

فلسفه وجودی این الگوریتم بر بررسی ریشه ای خواسته های جستجوکنندگان استوار است . به این مفهوم که در همت است سود ای را به کاربر نمایش دهد که بیشترین نزدیکی به مراد اورا دارااست .

الگوریتم تکاملی ( RankBrain Algorithm )

 

به خواسته رویارویی با » تارنما هایی که در آنان به اصل کاربرپسند بودن توجهی نشده است .

الگوریتم تکاملی جزو الگوریتم غالب مرغ مگسی است . به اینصورت که با جزئیات بیشتری به مفاهیم و اخلاق کاربر توجه می شود . این داده ها مسیر و الگوی مرتبه بندی را نیز تعیین می کند .

الگوریتم کبوتر ( Pigeon Algorithm )

 

به خواسته مقابله با » سئو خارجی و داخلی ضعیف در موقعیت کلی

الگوریتم تلفن همراه ( Mobile Algorithm )

 

به منظور تقابل با » تارنما هایی که از نسخه تلفن همراه پشتیبانی نمی کنند .

الگوریتم نتایج محلی ( Possum Algorithm )

 

به منظور رویا رویی با » محتواهای تبلیغاتی و غیرمفید

 

این الگوریتم بصورت رسمی اعلام نشد البته وجود آن تایید شده است . بواسطه این آپ دیت بیشتر وب سایت هایی آسیب دیدند که از دید محتوایی گرانبها نبوده و با اهداف تبلیغاتی و غیرهدفمند ساخت شده اند .

الگوریتم های گوگل در سئو سایت ساخت وب سایت

گوگل تقریبا هر روز در الگوریتم های جايگاه بندی خودش تغییرات ساخت می‌نماید . گاهی ما متوجه این تغییرات می شویم و گاهی متوجه نمی شویم . برخی از آن ها گاهی ناشناخته باقی میمانند و بعضا دیگر از آن‌ها منجر می شوند به کلی SERP ( Search engine results page ) ها تغییر‌و تحول کنند . در نتیجه , این مقاله نظیر یک برگه تقلب است تا بتوانیم مهمترین نو کردن الگوریتم های گوگل در سالیان اخیر را بشناسیم . همچنین در این مقاله توصیه هایی به شما می کنیم تا با به کارگیری از آن ها بتوانید وب سایت خودتان را مطابق با این به روز کردن ها , با صرفه سازی نمایید .

الگوریتم پاندای گوگل

 

نخستین دفعه , در سال ۲۰۱۱ بود که گوگل اولین آپ تو دیت الگوریتم پاندای خودش را منتشر کرد , که هدف آن بهبود کیفیت نتیجه ها جستجو با کاهش رتبه محتوای کم کیفیت بود . این به روز رسانی پاندا , آغاز پیکار گوگل مقابل سئو سایت کلاه خاکستری بود . به زمان ۵ سال , این الگوریتم , به صورت گزیده مجزا از یک الگوریتم جستجوی گسترده تر بود اما در سال ۲۰۱۶ , پاندا به یکی الگوریتم های حیاتی گوگل تبدیل شد . همان گونه که خود گوگل گفته است , این الگوریتم به‌این ادله تبدیل به یک الگوریتم جداازهم و اساسی شده است که انتظار نمی رود موتور جستجو بخواهد تغییر تحول گسترده دیگری در آن ساخت کند .

 

نقاط تمرکز الگوریتم پاندا :

 

  • محتوای تکراری
  • تکرار لغات حساس به صورت بی هدف
  • محتوای ضعیف
  • اسپم های تولید شده توسط کاربران
  • محتوای نامرتبط

 

 

 

بهترین کار برای تطابق با الگوریتم پاندا در گوگل :

 

اولین چیزی که شما باید به آن توجه کنید , این است که محتوای تکراری داخل تارنما نداشته باشید . پیشنهاد به صورت منظم سایت خودتان را ارزیابی فرمائید تا مطمئن شوید که هیچ قضیه تکراری در سایت شما نیست .

 

مقاله تکراری با سایت های دیگر نیز یکی مواردی است که منجر می شود پاندا مقابل شما فعالیت کند , به همین دلیل بهتر است صفحاتی که احتمال می دهید از مطالب شما کپی کرده باشند را هم بررسی کنید . اما برخی از کسب و کارها وجود دارا هستند ( نظیر فروشگاه های آنلاین با برگه محصول ها متنوع ) که نمی توانند همیشه محتوای ۱۰۰ % منحصر به فرد داشته باشند . در این حالت , تلاش فرمایید محتوای اصیل تری را منتشر کنید و توصیفات تولید ها خودتان را تا حد ممکن پررنگ و عالی بنویسید . یکی دیگر از راه‌حل های خوب این است که اجازه دهید مشتری های شما با به کار گیری از تایید سفارش , مرور محصول ها , نظرات و غیره , در رابطه با مال حرف کنند .

 

موضوع بعدی که باید به آن توجه نمائید , بررسی برگه هایی با محتوای ضعیف و پر کردن این صفحه های با محتوای قوی , اصیل و مفید میباشد .

 

بررسی کردن تارنما خودتان از لحاظ تکرار بی فایده کلمه ها دارای اهمیت نیز یکی‌از مهم ترین عمل هایی است که بایستی انجام دهید تا پاندا وبسایت شما را جریمه نکند . در سود , بایستی لغات کلیدی در تیتر کاغذ , متا تگ توضیحات باصرفه سازی وبسایت , بدنه و تگ های H1 را بررسی نمایید تا مطمئن شوید که در هیچ کدام از این قسمت ها بیش از حد از کلمات کلیدی به کار گیری نکرده باشید .

 

 https://lnkd.in/eY7ycH8

الگوریتم پنگوئن گوگل

 

به روز رسانی پنگوئن در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و دومین گام گوگل برای رویا رویی با اسپم ها بود . به صورت خلاصه , هدف مهم این الگوریتم کاهش درجه وب سایت هایی بود که لینک و پیوند های آنان به لحاظ دستکاری شده اند . درست مثل پاندا , پنگوئن نیز از سال ۲۰۱۶ تبدیل به یکی از الگوریتم های حساس گوگل شده است . بنابراین , این الگوریتم هم اکنون به صورت پیوسته خصوصیات بک لینک و پیوند های یک سایت را بررسی می‌کند تا در صورت وجود هرگونه لینک اسپم , آنان را شناسایی کند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: