چه فردی را بعنوان سئوکار ماهر تعیین کنیم؟
در این وبلاگ به نکات مهم در سئو تکنیکال اشاره می کنیم
چه فردی را بعنوان سئوکار ماهر تعیین کنیم؟
نوشته شده توسط براتی در ساعت 21:45

خصوصیت های یک بهینه سازی سایت کار خیر و حرفه ای چیست؟

روش تشخیص یک سئوکار حرفه ای و خوب برای خیلی از افراد این روزها سئوال شده ; چه مشتریانی که می خواهند فعالیت خود را به یک سئوکار سزاوار بسپرند و چه اشخاصی که می‌خواهند به یک سئوکار حرفه ای تبدل شوند اما نمی دانند چه ویژگی هایی بایستی پیدا کنند و چه مسیرو الگویی را طی کنند؟

 

https://ismaeilsahab.ir/seo-specialist/

ویژگی های یک سئو سایت عمل حرفه ای و خوب :

1-     بسیار دقیق به بررسی عبارات دارای اهمیت شما با بررسی رقبا می‌پردازد

2-     به شما قول یک ماهه داخل شدن به کاغذ اول گوگل را نمی دهد چون پروسه بالا آوردن سایت در گوگل یک پروسه زمان بر است . در حالتی که چنین قولی اعطا کرد سئوی کلاه سیاه می‌خواهد برای شما انجام دهد

به شما سفارش می کنم مقاله سئوی وب سایت کلاه سیاه چیست؟ را بخوانید .

3-     بر همه ابزار های سئوی وب سایت احاطه دارد و برای حل مشکلات بهینه سازی وب سایت راه حل های حرفه ای و تخصصی دارد .

4-    فراوان به روز است و الگوریتم های روز گوگل را به صلاح می داند و برروی سایت شما پیاده می‌نماید .

5-     برای تارنما شما دلسوزانه زمان می گذارد و خیلی ریزبینانه وبسایت را رصد می نماید .

6-     با این که بیشتر سئوکارها , کار محتوا نویسی را انجام نمیدهند ; البته یک سئوکار خوب باید بر نوشتن محتوای بهینه سازی وب سایت بیس مسلط باشد . و بتواند محتوا نویس را راهنمایی کند و محتوای وبسایت شما را بررسی و ادیت کند .

7-    سئوکار متخصص و حرفه ای به ابزارهایی که خوی کاربران را بررسی می نماید تسلط دارند چون فقط ساماندهی کاربر به تارنما مهم نیست و این کاربران باید به مشتری تبدیل شوند و از خدمات وبسایت شما استعمال کنند و این میسر نیس مگر با بررسی اخلاق و رفتار آن ها در ورودشان به تارنما با استعمال از ابزار هایی مانند گوگل انالیتیکس ( google analytics ) .

8-    تمام کارهای با صرفه سازی وبسایت بیس وبسایت شما را انجام می دهد و هیچ ایرادی در وب سایت شما از نظر سئو وب سایت بیس بودن باقی نمی ماند . ویژگی های مانند داشتن هدینگ ( h1 , h2 , h3 , … ) , تایتل و دیسکریپشن ( title & description ) , متن جایگزین برای تصاویر ( alt ) , تایتل برای لینک و پیوند ( link title ) و ویژگی های دیگه ای مانند بهینه بودن سرعت وبسایت , کم حجم کردن فایل های سی اس اس و جی اس ( minify css&js ) و موارد دوچندان دیگری که در مقاله ها دیگر وب سایت رهام وب بصورت مفصل به آن پرداخته شده است .

9-    یک سئوکار خوب شما را برای هزینه کردن در راههای تبلیغاتی به خیر موعظه می‌نماید مثلا به کارگیری از رپورتاژ , بک لینک کار کردن روی شبکه های عمومی ( social media ) مانند فیسبوک اینستاگرام و توییتر که برای گوگل اهمیت ویژه ای دارا هستند .

10- سئوکار حرفه ای باید باعث شود ازدحام تارنما شما بالا رود و کاربران و در پایان مشتریان زیادی برای خدمات یا محصول ها شما فراهم بشوند.

https://ismaeilsahab.ir/seo-expert/

سئوکار خوب و حرفه ای چقدر درآمد دارد؟

میزان درآمد سئو سایت فعالیت به دست اندرکاران زیادی مربوط است یکی این دست اندرکاران همان ویژگی هایی است که برای شما در بالا توضیح داده شد . یکی دیگر از کارداران میزان تجربه کاری و نمونه کارهای موفق است ومیزان تعهد کاری کارشناس سئو سایت است . و یکی دیگر از مهم ترین دست اندرکاران پرزنت خود فرد بهینه سازی وب سایت عمل هست . این دلیل تنها مختص کارشناسان سئو وب سایت نیست و در تمام زمینه های کاری یک استدلال دارای اهمیت برای مشخص و معلوم شدن میزان حقوق سئوکار است . این‌که کارشناس به چه میزان بتواند خودش را خوب نام گذاری کند و چه تعداد مشتری راضی برای خود نگه دارااست .

یکی‌از مهمترین دلایلی که باید به اندیشه باصرفه سازی سایت مان باشیم صرفه جویی در هزینه تبلیغات است . از طرفی هر تبلیغاتی ممکن است برای کسب و عمل شما با فایده و هدفمند نباشد.

خصوصیت های سئوی وب سایت کار حرفه ای

شخصی که با رعایت کردن استاندارد های روز , و توجه به الگوریتم ها اقدام به ارتقاء درجه وبسایت در نتایج موتور های جستجو می‌کند , بهینه سازی وب سایت کار حرفه ای نامیده می شود .

 

هدف حساس بهینه سازی وب سایت کاران کسب کردن رتبه بالا در صفحات اولیه گوگل و کسب سکو نخستین در موتور جستجو گوگل است . سئو سایت از آغاز طراحی سایت می بایست رعایت شود و بعد از اتمام و راه‌اندازی وب سایت نیز همچنان ادامه دارد . در واقع یک باصرفه سازی وبسایت فعالیت حرفه ای با یک طراح سایت متبهر مضمون‌ پیدا می‌نماید . به عبارت دیگر تا‌زمانی‌که طراحی وب سایت به صورت سئو بیس طراحی نشده باشد , سئو سایت مفهومی پیدا نخواهد کرد و یا بسیار پیچیده خواهد شد .

 

یک با صرفه سازی وبسایت فعالیت حرفه ای میتواند هر سایتی را باصرفه سازی تارنما نماید . مانند : شارژ , چت روم , فیلم و آهنگ , نیازمندی ها , وب سایت های با کلمات کلیدی طاقت فرسا , سایت های بی محتوا , وبسایت های شرکتی , تارنما های فروشگاهی و . . .

سئو فعالیت به کسی اطلاق می شود که از غالبا ترفند های white hat seo به کار گیری میکند و از سئو کلاه سیاه دوری می نماید . whitehat seo یعنی عمل کردن طبق اصول و قوانین گوگل که هزینه های میلیونی دارد . اکثر زمان ها سئو سایت کاران کلاه سفید نمی توانند وب سایت بی محتوا و سایت هایی که طراحی سایت آن‌ها سئو بیس نبوده را سئو کنند .

 

سئوی وب سایت کاران حرفه ای از تکنیک سئو سایت کلاه خاکستری استفاده می‌کنند که حد وسط قرار دارا هستند . باصرفه سازی وبسایت فعالیت حرفه ای هرنوع سایتی را بهینه سازی وب سایت مینماید . اغلب افراد , با صرفه سازی سایت کار حرفه ای را کلاه سیاه می‌دانند و فکر‌می کنند که آن ها از طریق راه‌های غلط پیش میروند چنانچه که اینطور نیست .

سئوی وب سایت کارانی که این سخن ها را به مشتری خود میزند , سئوی سایت کار حرفه ای نیست :

 

1-    چون ساخت سایت شما با ما بوده است , باصرفه سازی وبسایت شما‌را به رایگان انجام می دهیم .

 

2-    ما سئوی سایت هایی با فلان واژه و کلمه با اهمیت را قبول نمیکنیم .

 

3-    چون وبسایت شما در صفحه اولیه گوگل است , گواهی کار حرفه ای ماست .

 

4-     ما صرفا فراگیری بهینه سازی سایت می دهیم , عمل بهینه سازی سایت انجام نمی دهیم و . .

سئو وب سایت حرفه ای به گروه اقداماتی گفته می شود که می بایست داخل و بیرون وب سایت صورت پذیرد تا سبب ساز ارتقا قدرت دامنه در موتورهای جستجو شود .

https://ismaeilsahab.ir/seo-tutorials/

سئو وب سایت حرفه ای چیست؟

گذشته از این که راجع به سئو حرفه ای توضیح دهیم , خوب تر است که در صدر به صورت کلی بهینه سازی وب سایت را تعریف کنیم و سپس اقداماتی که باید صورت حرفه ای برای آن انجام دهیم را بیان خوا هیم کرد . همانگونه که می دانید , بهینه سازی سایت شامل تکنیک هایی است که سبب ارتقاء سکو سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل , یاهو و بینگ میشود . در واقع بهینه سازی سایت حرفه ای شامل عملیات هایی است که در درون و بیرون تارنما انجام می شود تا در نهایت بتواند بازدیدکننده وب سایت شما را ارتقاء دهد .

 

همانطور که میدانید , برای بهبود رتبه تارنما , روش ها و تکنیک های زیادی موجود هست اما مهمتر است همگی این ها در سئوی سایت حرفه ای , داشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از همه مهمتر است , زیرا امروزه بیشتر کارها با استفاده از اینترنت می شود و به قول بیل گیتس ( در شرایطی‌که کسب وکار شما در بستر اینترنت نباشد , یکسری سال دیگر وجود نخواهد داشت . (

 

سئو را به دو صورت می توان تقسیم بندی کرد : white hat seo و بهینه سازی وب سایت کلاه سیاه یا سئوی آن پیج و سئوی آف پیج , که هرکدام تکنیک های خاص مربوط به خودشان را دارند البته هر چند دارای مشترکاتی میباشند . سئو سایت حرفه ای یعنی به کارگیری از تکنیک های مهم و قانونی که به اصطلاح ما آن را whitehat seo میشناسیم . هدف مهم سئو وب سایت حرفه ای این است که بتوانیم وب سایت خود را در کلمه اساسی مورد نظر , در برگه اول گوگل قرار بدهیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: