تگ های هدینگ در سئو کدامند؟
در این وبلاگ به نکات مهم در سئو تکنیکال اشاره می کنیم
تگ های هدینگ در سئو کدامند؟
نوشته شده توسط براتی در ساعت 1:30

تگ های هدینگ ( heading tags ) اثر بخش ترین تکنیک برای سئوی سایت مقاله‌ها

تگ های هدینگ وظیفه‌ی برقراری رابطه دربین قسمت های متعدد نوشته را به عهده دارا‌هستند , این عمل برای معرفی نوشته به گوگل و سئو برای استفاده کننده انجام می شود . در پی توضیح جامع تری در‌این ارتباط به شما خوا هیم بخشید .

https://ismaeilsahab.ir/heading-tags/

تگ های هدینگ ( heading tags ) اثر بخش ترین تکنیک برای سئو وب سایت مقاله‌ها

تگ های هدینگ وظیفه‌ی برقراری رابطه میان قسمت های متعدد نوشته را به عهده دارا هستند , این فعالیت برای معرفی نوشته به گوگل و سئو برای استفاده کننده انجام می شود . در پی توضیح جامع تری در‌این ارتباط به شما خوا هیم اعطا کرد .



 

تگ های هدینگ ( heading tags )

تگ های هدینگ , تگ های دربین المللی در HTML است که برای ابلاغ خصوصیت های نوشته و گزینش میزان اهمیت نوشته به موتورهای کاوش کاربرد دارااست . تگ های هدینگ مهم‌ترین کدهای HTML برای بخش محتوای تارنما است . افزودن این تگ ها منجر می توان به سئو ( SEO ) امداد نمائید و موتورهای کاوش و همینطور یوزرها وب سایت شما‌را تحت عنوان تارنما ماهر خیس بشناسند .

فارغ از به کارگیری از تگ های هدینگ صرفا صفحاتی با نوشته های طولانی ساخت نموده اید که کاربردی نخواهند داشت . تگ های هدینگ معلوم می نمایند که رابطه در میان بخش های متفاوت نوشته به چه شکل است .

heading tags از تگ H1 آغاز و به تگ H6 ختم می شود . که درین فی مابین بیشترین اهمیت را تگ H1 داراست .

وظیفه تگ هدینگ مشخص و معلوم کردن عنوان ها هر گزاره و رابطه دادن جمله ها با تحت عنا وین است که فیض این رابطه مشخص و معلوم کردن عنوان ها دارای اهمیت برای ادراک خوبتر مقاله به وسیله گوگل و یوزرها هست .

مزیت های تگ های هدینگ

https://ismaeilsahab.ir/what-is-seo/

این تگ ها در مانیتور قابل رویت میباشند به نحوی که با تغییر تحول سایز نوشته های قرار گرفته در‌این تگ متن‌ها بیشتر چشم میگردند و باعث جلب اعتنا بیشتر استفاده کننده میشوند . به تصویر ذیل دقت نمائید .

علاوه بر دارای اهمیت خیس جلوه دادن نوشته عناوین برای یوزرها , خزنده های گوگل نیز با ورود به تارنما در هر کاغذ دقیقاً درپی همین ارتباطات معمولی و با اهمیت می گردند . مزیت دیگر تگ های هدینگ به غیر از مزیت هایی که برای یوزرها و موتورهای کاوش گفته شد , خواص قشنگ شدن نوشته هست . نوشته های وب سایت در‌حالتی که که تماماً با سایز 18 متن شوند مخصوصاً چنانچه نوشته طولانی ای نیز باشند زیاد خسته کننده خواهند بود و ممکن است کمتر کسی تا انتها نوشته را دنبال نماید .

البته در صورت استعمال از تگ هدینگ نوشته های عنا وین در جمله ها اهمیت بیشتری پیدا می نمایند و همین تغییر و تحول سایز سبب ساز می شود که نوشته از یکنواختی بیرون شود .

موتورهای کاوش از دو حیث تارنما ها را بررسی می نمایند :

قضیه تارنما و صفحه های داخلی در چه ارتباط ای است؟

چقدر عالی است؟

با استعمال از لینک و پیوند های داخلی و فرنگی می شود به میزان عالی بودن وبسایت پی پیروزی که گوگل هم در‌این فعالیت زیاد مهارت دارااست .

استعمال از تگ های هدینگ برای گونه های ساختار متنی

صفحه ها اینترنت از حیث محتوا به سه مدل تقسیم می‌شوند .

• نوشته کلی کاغذ که به صورت یکپارچه درباره با مورد خاصی حرف می نماید :

درین گونه از متون , به راحتی می توان تمام هدینگ تگ ها را در نوشته جای بخشید و بیشترین تاثیر را گرفت چون مهمترین جا برای افزودن تگ های هدینگ , نوشته کلی کاغذ است .

تگ های سلسله مراتبی h

تگ H1

تگ h1 را در نوشته های خویش برای تیتر داخلی کاغذ قرار دهید . در هر برگه صرفا از یک تگ h1 می توان به کار گرفت . گوگل با به کارگیری از این تگ به قضیه هر برگه از وبسایت پی می‌برد و به همین بهانه تگ h1 در موتورهای کاوش از اهمیت بالایی برخوردار‌است .

تگ H2

بعداز تگ h1 تگ h2 مطرح می شود که بیشترین استعمال را در نوشته وبسایت مخصوصاً نوشته های طولانی دارااست .

این نکته را در لحاظ داشته باشید که به کار گیری از تمامی ی تگ های هدینگ واجب نیست . به کارگیری از تگ h1 را بدون شوخی بگیرید البته صرفاً واجب نیست در نوشته های خویش از تگ های h4 , h5 , h6 به کارگیری فرمائید .

https://ismaeilsahab.ir/seo-services/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: