نکاتی در زمینه تولید محتوای با کیفیت
در این وبلاگ به نکات مهم در سئو تکنیکال اشاره می کنیم
نکاتی در زمینه تولید محتوای با کیفیت
نوشته شده توسط براتی در ساعت 23:25

نکاتی در زمینه ی محتوا در سئو وب سایت

به طور دارای اهمیت , آیا می‌توانید محتوای کیفیت خوب بالا را سوای با صرفه سازی درون تارنما یا این که سوای چه بسا یک بک پیوند تصور کنید؟ به همین ترتیب , آیا می‌توانید یک تارنما تماما باصرفه و پر‌از محتوا را فکر کنید که هیچ شخصی تا به هم اکنون آن را نخوانده است؟

 

بعضا از اشخاص هنوز نیز می پندارند که :

 https://ismaeilsahab.ir/seo-content/

سئوی وب سایت برای موتورهای کاوش است .

محتوا مرتبط با آدم است .

 SEO_Content

آنان در خطا هستند! محتوا و سئوی سایت با یکدیگر همپوشانی دارا‌هستند . در واقع شما می بایست محتوای بی¬نظیر را ساخت نمایید و هم‌زمان آن را برای موتورهای کاوش و اشخاص باصرفه سازی فرمایید . این تکنیک گهگاه تحت عنوان “ SEO content ” یا این که ” “ SEO copywriting شناخته می شود .

چه محتوایی می بایست ساخت کنم؟

 

این او‌لین و مهم‌ترین پرسش است . جواب ( دست‌کم در نظریه ) معمولی است : “ منحصربه شخص باشید ” . ساخت محتوای ابتکاری , بحران برانگیز و جالب آغاز دوچندان نیکی است . محتوا و بهینه سازی وب سایت از آغاز می بایست دست به دست نیز دهند . گونه های متفاوتی از مطالب را می‌توانید تعیین نمائید :

بلاگ ها

 

وب لاگ ها مخصوصا در سالهای قبلی دوچندان همگانی میباشند . یک وب لاگ عالی منبعی خوب برای جذب استفاده کننده خیر صرفا برای وب لاگ نویسان بلکه برای وبسایت های تجارت الکترونیکی , تجارت سرویس ها قابل انعطاف افزاری ( SaaS ) و ارائه دهندگان سرویس ها متخصص است .

 

وب لاگ نویسی همینطور راهی برای کسب سود با انجام کارهایی است که شما دوست دارید ( وب لاگ نویسان مسافرتی , وب لاگ نویسان بازاریابی و غیره ) . بلاگ های بی سابقه با مقاله‌ها حساس , راهنمای انجام امور و چگونگی بعضی موضوعات , میتوانند شمارا به یک اینفلوئنسر قابل احترام در صنعت تبدیل نمایند .

 

اشارات پر سرعت :

 

از سایر متفاوتی گردید و مبتکر باشید .

کاوش و پژوهش ها خویش را انجام داده و از داده های منحصربه شخص استعمال فرمایید .

این امور مرتبط با ارتفاع محتوا نیست بلکه مرتبط با کیفیت و بها افزوده برای مخاطبان است .

برای ساخت یک نشان فردی کار کشته اثبات گام باشید .

با شرکت های و اینفلوئنسر همیاری نمایید .

 

شما می‌توانید با گونه های محتوایی که در وب لاگ خویش منتشر می‌کنید , فی الواقع ابتکار عمل به خرج دهید .

ورقه تولید ها در سئو وب سایت محتوا

 

داشتن صفحه ها با کیفیت مال می بایست حق تقدم اساسی هر بیزینس آنلاین باشد . آن صفحه های اکثر اوقات تحت عنوان لندینگ پیج ( صفحه ها فرود ) برای کمپین های تبلیغات کلیکی از جمله بازاریابی AdWords یا این که رسانه های اجتماعی مبلغی استعمال می‌شوند .

 

اشارات سرعت بالا

 

زمانی که کلام از تجارت الکترونیک به فی مابین میاید , بی تکلف بودن اضطراری است , پس به عینه فرآورده تعریف شود , این‌که ان فرآورده به چه میزان است و چه‌گونه می توان آن را خریداری کرد .

https://ismaeilsahab.ir/over-optimization/

از عکس های ماهر مرتبط با آن مال استعمال نمائید و یک متن جالب برای آن بنویسید .

سرعت وبسایت و میزان رضایت یوزرها از مدام اساسی خیس می‌باشند .

 

نظردهی

 

آیا می‌خواهید اینفلوئنسر باشید؟ نظردهی ( کامنت گذاشتن ) چیز جدیدی نیست , البته در دنیای وب , کلیه چیز قابل نظردهی است . شما می‌توانید نظرها خویش در رابطه ابزارها , فیلم ها , کافه ها , رستوران ها , ابزارهای الکترونیک را بنویسید و آن را نامگذاری نمائید .

 

در شرایطی‌که بتوانید یک اینفلوئنسر قابل اعتماد گردید , ایده ها مردمان را به جهت خویش جذب می‌کنید و از ایده ها اداره یافته فایده میگیرید . نظردهی یک رکن دوری ناپذیر در بازاریابی اینفلوئنسر است .

 

اشارات پرسرعت

 

یک مسئله مختص گزینش فرمائید .

خویش را بدین خاطر که بعضا از موسسه ها برای نظرها ۵ ستاره هزینه نیکی میپردازند , عزل ندارید .

استاندارد خویش را بر مبنای آنچه که خوب یا این که ضعیف است تولید فرمایید .

داشتن ثبات به عبارتی سوییچ حساس برای تبدیل شدن به یک مارک کارکشته است .

مطالعات موردی و پژوهش ها اساسی

 

به جهانیان راجع‌به این که چه کاری انجام می دهید , بگویید , داده های جالبی را که گردآوری نموده اید , با سایر افراد به اشتراک بگذارید , نشان دهید راهکار رضایت مشتری شما چه گونه است یا این که چرا در فعال‌ساز‌ی ایجاد یک متاع تازه غالب نشدید . اهل تجربه کردن باشید , افسانه های متفاوت را در صنعت خویش آزمایش فرمایید .

 

احتمال دارد شایسته ترین چیز در امر مطالعات موردی ( case studies ) این است که آن ها مدام بی سابقه میباشند و داده ها جدیدی را برای مخاطبان به ارمغان میاورند .

 

اشارات پرسرعت

 

وقت بگذرانید , تحقیق نمایید , داده های بکر کافی تهیه و تنظیم فرمایید و راست گو باشید ( لاف نگویید ) .

درصورتی که درباره ی شغل خویش

سئو سایت محتوا

اینفوگرافیک ها

 

همگی اینفوگرافیک ها را دوست دارند! به اشتراک گذاری و بارگیری آن ها سهل است . با این وصف , نویسندگان اکثر وقت ها از آنان تحت عنوان یک جانشین نوشته به کارگیری می نمایند . پس درصورتی که اینفوگرافیک با تصاویر پیچیده با اتکا به ورژن اسکن منجر گردد , آن ها پتانسیل خویش را از دست می دهند .

 

ایجاد اینفوگرافیک به معنای خوشگل و راحت قرائت داده ها است .

اینفوگرافیک ها هنوز نیز دارنده اشتراک گذاری خوب و پتانسیل لینک¬دهی می‌باشند , بدین ترتیب حتما با اطلاعات و پباده سازی بازی فرمایید ( یعنی اینفوگرافیک ساخت نمائید ) .

صرفا از مهم ترین اطلاعات به کارگیری نمائید .

روایتگر یک ماجرا باشید , نمودارها و تصاویر طولانی تر نمایید .

هنگام بار گذاری اینفوگرافیک تحت عنوان یک عکس , فراموش نکنید که حتما ورژن رونوشت ( transcript ) آن را بنویسید , چون ربات های خزنده نمی توانند نوشته درون تصویر را بخوانند .

 

بخش اعظمی از وقت ها , راهنماها تحت عنوان جزو وب لاگ ها منتشر میگردند . “ راهنمای فلان عمل ” و یا این که “ چگونگی فلان چیز ” کلمه ها حساس جالب میباشند . شما می‌توانید چند راهنما یا این که چه گونه ها بنویسید , ولی به یاد داشته باشید که فعلا هزاران مورد از آنان موجود است . از سایر افراد نسخه برداری نکنید , ترفندها و نکات متمایزی را نسبت به رقبا ارائه دهید .

 

اشارات پر سرعت

 

فیلم های خویش را ضبط فرمایید , یا این که دستکم از تصویربرداری مانیتور و اسکرین شات به کار گیری فرمائید .

نسبت به صاحب و مالک محصول یا این که فروشنده ظرف غذا فرمائید تا ممکن است بتوانید بک لینک و پیوند بگیرید یا این که در پروفایل های اجتماعی خویش به اشتراک بگذارید .

در شرایطی که در اکنون نوشتن یک راهنما در زمینه‌ی متاع خویش می‌باشید , برای اخذ راه‌بندان مازاد و بک لینک و پیوند داخلی ( internal backlink ) , راهنما را در لندینگ پیج جنس قرار دهید .

 

تاپ لیست ها

 

یکی دیگر از قالب های دوستداشتنی محتوای مندرج که بایستی در مشاجره سئوی وب سایت محتوا به آن اعتنا داشته باشید . هزاران تاپ لیست در آن خارج موجود هست , براین اساس عاقلانه در رابطه زمینه تصور کنید .

 

نوشتن لیست ها فرصتی برای مشخص و معلوم کردن موردها قابل دانلود در جهت گردآوری تعدادی گزاره تاثیرگذار و حساس متن ( lead ) , به دست آوردن ایده ها ارزشمند و تولید یک موج سپاس از اشتراک گذاری اجتماعی و بک پیوند است .

 

 

عنوان کلیه چیز را در زمینه‌ی پست می گوید .

بر فکت های خارق العاده را تاکید فرمائید .

ساختار را بی آلایش نگه دارید .

از منابع دارای اعتبار داده به کارگیری فرمایید .

از خوانند‌گان بخواهید دیگر مورد ها مربوط به لیست شمارا در نظرها خودشان سفارش دهند .

 

مذاکره ها

 

کسب داده ها و نظرها اختصاصی از یک منشاء صنعتی فراوان خوب است! این فعالیت به ساخت اعتبار , ازدحام , اشتراک گذاری اجتماعی و بک پیوند امداد می‌رساند .

 

از این قبلی , گفتمان شونده هایی که مخاطبان گسترده دارا هستند , در صورت اشتراک گذاری گفتگو , موجب ساخت ازدحام بالای به صورت بدون‌پول می شود . چه بسا می‌توانید ( از مذاکره ) یک فیلم ضبط نمائید یا این که پادکست ایجاد فرمایید .

 

تلاش فرمائید با یک منشا فکری ( یعنی فرد معروف در صنعت ) گفتمان نمائید .

یک ساختار واضح از مذاکره تهیه و تنظیم نمائید .

جریان سوال های بایستی به صورت ارگانیک باشد .

به مذاکره شونده مجال دهید تا اذهان خویش را ابلاغ نماید , چراکه جایی مخاطبان شما اشخاص فضولی میباشند .

 

ویدیوها

 

شرکت کردن بیشتر , اشتراک گذاری در شبکه¬های اجتماعی , لایک , بک لینک و پیوند , لیدهای بیشتر ( Lead ) و تبدیل ها . این موردها وسیع ترین مزیت های به کارگیری از محتوای ویدیویی است . فیلم ها میتوانند نرخ تبدیل ( conversion rate ) را ۸۰ % ارتقاء دهند .

 

اسکریپت بنویسید , مثال خوانی ( proofread ) نمائید و اسکریپت نویسی را تمرین نمائید .

برای کارها دشوار افزاری و قابل انعطاف افزاری و برای استخدام خالق ماهر فیلم , دارایی مهیا نمایید .

برای ویدئو خویش رونوشت بنویسید ( transcript ) .

برای توجیه زمان و مبلغی که صرف نموده اید , یک برنامه بازاریابی یا این که دست کم طرحی برای اقدامات ابتدایی و بنیادی تنظیم نمایید .

 https://ismaeilsahab.ir/duplicate-content/

اما , شما مدام نیازی به ساخت فیلم ندارید . با اشتراک گذاری یا این که قراردادن ویدیوی یک کارشناس صنعت , پست خویش را دیدنی خیس کنید! این فعالیت قادر است محتوای شما‌را پرمایه سازد و سبب ساز می شود که خواننده زمان بیشتری را در سایت شما بگذراند .

کتاب های الکترونیکی

 

کتاب های الکترونیکی غالبا برای ایجاد لید ( Lead ) استعمال می‌شوند . احتمال دارد ( کتاب های الکترونیکی ) بیشتر در صنعت تبادل الکترونیکی محصول ها و خدمات باشند , البته هنوز اکثری از تارنما های تبادل الکترونیکی تولیدات و خدمات موجود است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: